MaNu67
Membru
Membru din: Dum Mai 31, 2015 11:41 pm Mesaje: 1767 Localitate: Spania , Madrid
Server Preferat: Cs.Playcs.ro
|
Inceput:Am vazut multe intrebari/mistere fata de c4 bomb script. Asa ca m-am decis sa fac un tutorial/faq pentru a va lamuri. Cerinte:Ar trebui majoritatea dintre voi sa fiti familiarizati cu bazele scriptare ale AMXMODX-ului.Pentru a obtine inceputul jucatorilor (numai în interiorul "logevent_function_p"), va trebui să utilizaţi: PHP Code:Example:PHP Code:1. Player/BombPHP Code: | | | | Cod: // Este bomba cazuta/transportata? if (fm_find_ent_by_class(-1, "weapon_c4")) // Este bomba cazuta? new bomb = fm_find_ent_by_class(-1, "weapon_c4") if (bomb && pev(bomb, pev_owner) > get_maxplayers()) // Este bomba transportata/cine o transporteaza? new carrier = 0, ownerent, bomb = fm_find_ent_by_class(-1, "weapon_c4") if (bomb && (ownerent = pev(bomb, pev_owner)) <= get_maxplayers()) carrier = ownerent if (carrier) // noi o avem de transportat else // noi nu o avem de transportat // Este data bomba la player? if (user_has_weapon(id, CSW_C4)) // metoda #1 if (pev(id, pev_weapons) & (1<<CSW_C4)) // metoda #2 if (fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_c4", id)) // metoda #3
// Cum transferi bomba de la un player la altul? fm_transfer_user_gun(carrier, recipient, CSW_C4) // returnare cu succes // Cum obligi un player sa renunte la bomba? engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4") // Cum sa elimini imaginea bombei? new weapbox, bomb = fm_find_ent_by_class(-1, "weapon_c4") if (bomb && (weapbox = pev(bomb, pev_owner)) > get_maxplayers()) { dllfunc(DLLFunc_Think, weapbox) // vor fi eliminate weaponbox + weapon_c4 // elimina punctul rosu care indica bomba de pe radar message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("BombPickup")) } // Cum dai bomba la un jucator? fm_give_item(id, "weapon_c4") // use cs_set_user_plant(id) to allow planting // Cum stergi icoana bombei ? engclient_cmd(id, "weapon_c4") cs_set_user_bpammo(id, CSW_C4, 0) engclient_cmd(id, "lastinv") // elimina icoana bombei message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusIcon"), _, id) write_byte(0) write_string("c4") message_end() // Este bomba plantata/cum elimini bomba plantata? new bomb if ((bomb = fm_find_ent_by_model(-1, "grenade", "models/w_c4.mdl"))) { // bomba e plantata fm_remove_entity(bomb) // elimina bomba plantata } | | | | |
4. ExplosionPHP Code: | | | | Cod: // Explodarea bombei inainte de sfarsitul rundei register_logevent("logevent_function", 6, "3=Target_Bombed") // Planteaza bomba ,explodand inainte/dupa sfarsitul rundei register_event("23", "event_function", "a", "1=17", "6=-105", "7=17") // Jucatorii omorati de catre explodarea bombei public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK) { if (wpnindex == CSW_C4) } | | | | |
5. TargetsPHP Code:[eXtreamCS]Tutorial apartine unui membru de pe un site in engleza (nu il mai tin minte) , oricum eu l-am tradus de la 0. eXtreamCS]Astept pareri bune/rele. [eXtreamCS]M-am muncit putin la el si sper ca a iesit bine ..
_________________Y!M:Playcs.manuCs.playcs.roZm.playcs.roRespawn.playcs.roGunGame.playcs.ro
|